CF Construction

Model CF Construction. Opracowano z myślą o zastosowaniach w branży budowlanej, w której pojazdy są często eksploatowane w nieutwardzonym terenie. Model CF Construction oferuje większy kąt natarcia, duży prześwit ponad powierzchnią gruntu i duże możliwości podczas jazdy terenowej. Ponadto ma wiele cech, które pozwalają uzyskać maksymalny poziom dostępności, niskie koszty eksploatacji i najłatwiejszą obsługę w swojej klasie. Wytrzymałe elementy wykończeniowe modelu CF Construction nadają pojazdowi niepowtarzalny wygląd.

Wszechstronność

Wszechstronność

Do transportu piasku, cementu i materiałów budowlanych. Do transportu specjalnego lub transportu na potrzeby przemysłu drzewnego. Modele CF Construction można dopasować do wszystkich potrzeb.

Model DAF CF Construction można zamówić jako:

  • Model wyposażony w trzyosiowe podwozie pod zabudowę 6x4 z 8- lub 9-tonową osią przednią i zespołem posobnym o nośności 19, 21 lub 26 t. Dzięki temu pojazd doskonale sprawdzi się w branży budowlanej i przemyśle drzewnym.
  • Jako trzyosiowy ciągnik siodłowy 6x4 model CF Construction jest idealnie przystosowany do transportu specjalnego, w tym przewożenia drzew i słupów.
  • Podwozie pod zabudowę 8x4 jest idealną podstawą dla wywrotek i betoniarek. Dwie 7,5-, 8- lub 9-tonowe kierowane osie przednie oraz zespół posobny o nośności 19, 21 lub 26 t sprawiają, że podwozie pod zabudowę zapewnia masę całkowitą w zakresie 32–44 t.

Do zastosowań, w których duży kąt natarcia i duży prześwit nad powierzchnią gruntu mają mniejsze znaczenie, firma DAF oferuje modele CF 6x4 i 8x4 w wersji oferującej atrakcyjny wygląd zewnętrzny standardowych modeli CF.

Optymalna wygoda użytkowania

Optymalna wygoda użytkowania

Głównym celem projektantów firmy DAF podczas prac nad modelem CF Construction było uzyskanie wysokiego poziomu komfortu kierowcy i maksymalnie łatwej obsługi.

  • Z boku kabiny dostępny jest opcjonalny stopień, który ułatwia kierowcy sprawdzenie ładunku, a poręczny uchwyt na dachu zapewnia dodatkowe oparcie.
  • Szerokie stopnie zapewniają łatwy i bezpieczny dostęp do kabiny. Modele z 12,9-litrowym silnikiem PACCAR MX-13 są wyposażone w trzy stopnie, natomiast modele z 10,8-litrowym silnikiem PACCAR MX-11 — w dwa. W drugim przypadku dostępny jest opcjonalny, dodatkowy dolny stopień. Jest on zamontowany w sposób elastyczny, aby zapewnić większą odporność.

Model CF Construction jest wyposażony w te same wygodne fotele, które są montowane w innych modelach wszechstronnej serii CF, a także elegancką deskę rozdzielczą z systemem Driver Performance Assistant oraz nowe, ergonomicznie rozmieszczone przełączniki. Estetyczna kierownica ze zintegrowanymi elementami sterowania także stanowi standardowe wyposażenie modeli Construction.

Wydajne silniki

Wydajne silniki

Za napędzanie pojazdu odpowiada:

  • Silnik PACCAR MX-13 o pojemności 12,9 l i mocy od 303 kW (412 KM) do 375 kW (510 KM).
  • Silnik PACCAR MX-11 o pojemności 10,8 l i mocy od 210 kW (286 KM) do 320 kW (435 KM).

Opcjonalnie dostępna jest zautomatyzowana skrzynia biegów AS Tronic ze specjalnymi ustawieniami do jazdy w terenie, której strategie zmiany biegów zostały opracowane specjalnie w tym celu. Strategie te umożliwiają szybsze zmienianie biegów i szybszą obsługę sprzęgła. Dla modelu CF Construction dostępne są przystawki PTO. W wersjach z silnikiem PACCAR MX-11 — poza przystawką PTO silnika na godzinie pierwszej — dostępna jest również wersja lekka, z przystawką na godzinie 11, dysponująca momentem obrotowym 250 Nm.

Podwozie

Podwozie

Podwozie modelu CF Construction zostało opracowane z myślą o maksymalnej sztywności i doskonałych właściwościach jezdnych.

  • Zadbano o dużą ilość miejsca na różne podzespoły, na przykład podpory dźwigu załadunkowego.
  • Podwozie ma z przodu trójkątną ramę, która zapewnia miejsce na silniki Euro 6 i duży moduł chłodzący, gwarantujący niskie zużycie paliwa.
  • Kolejnym elementem jest przygotowanie pod montaż płyty DIN, której można używać między innymi do przymocowania pługu śnieżnego.
  • Wszystkie modele są dostępne z pionową rurą wydechową, która w podwoziach pod zabudowę 8x4 ma także wbudowany układ SCR.

Wiele uwagi poświęcono ułatwieniu instalacji zabudowy. Istnieje możliwość zamówienia wsporników mocujących BAM (ang. Body Attachment Method, metoda mocowania nadwozia) do podwozia FAD 8x4, które zapewniają kompletne przygotowanie pod montaż typowych wywrotek. Metoda obejmuje określony układ otworów oraz fabryczną instalację w podwoziu różnych wsporników mocujących.

Powiązane informacje

LF Construction

DAF-lf-construction-400

Idealne rozwiązanie do zastosowań budowlanych, w których ogromne znaczenie ma znakomita zwrotność: model LF Construction.

Construction

Instrukcje dla kierowców DAF CF Euro 6

CF-driver-instructions_pl

Czy jeździsz samochodem ciężarowym DAF CF Euro 6?Zobacz materiały wideo zawierające instrukcje dla kierowców na kanale firmy DAF w serwisie YouTube.

Wyświetl listę odtwarzania

Skonfiguruj swoją ciężarówkę DAF

DAF Euro 6 truck configurator

Zawsze znajdziemy samochód DAF, który spełni wszystkie potrzeby. Skorzystaj z aplikacji DAF Truck Configurator, aby przekonać się, który samochód ciężarowy zgodny z normą Euro 6 najlepiej spełni Twoje potrzeby.

DAF Truck Configurator

DAF Transport Efficiency

Your-profitability-our-aim-and-logo_pl

DAF Transport Efficiency to nazwa naszej filozofii służącej uzyskiwaniu przez klienta jak największego zysku z każdego kilometra.

Czytaj więcej

Skontaktuj się z lokalnym dealerem firmy DAF

DAF logo on dealer building

Czy chcesz wiedzieć więcej? Dealerzy DAF z przyjemnością udzielą wszechstronnych i wyczerpujących informacji o produktach i usługach firmy DAF.

Przejdź do formularza kontaktowego

Ta strona korzysta z plików cookie

Firma DAF stosuje pliki cookie, aby poprawić działanie niniejszej strony internetowej oraz zapewnić możliwie najlepszą obsługę. Ponadto firma DAF korzysta z funkcji Google Analytics w celu analizy sposobu korzystania przez Państwa z naszej strony. Dane uzyskane w ten sposób pozostają anonimowe. Pliki cookie stosowane przez firmę DAF są całkowicie bezpieczne, jednak można zmienić ustawienia dotyczące tych plików w przeglądarce internetowej.