Idealna podstawa do rozwoju


Niska masa własna i wysoka ładowność użytkowa stawiają nowe pojazdy serii LF na szczycie swojej klasy, co oznacza czysty zysk z prowadzonej działalności. Dzięki nowoczesnemu, wytrzymałemu i lekkiemu podwoziu nowy model CF jest solidnym i wszechstronnym pojazdem.

W pełni zoptymalizowane zawieszenie

Nowe modele LF oferują niezwykłą wygodę podczas jazdy. Zawieszenie przednie zostało zoptymalizowane w taki sposób, aby zapewnić idealne wyważenie między tłumieniem, stabilnością poprzeczną i sztywnością. Osie przednie (3,6 — 7,5 ton) zapewniają dostatecznie dużą ładowność w celu zapobiegania przeciążeniu wraz ze zmniejszającym się ładunkiem. Zastosowanie najmniejszego w tym segmencie promienia skrętu zapewnia niedoścignioną zwrotność.

Wysokowydajne osie

Szeroki wybór osi tylnych i przekładni głównych umożliwia dostosowanie modelu LF do każdego zastosowania. Osie opracowano z myślą o najwyższych osiągach, długim okresie eksploatacji i najwyższym komforcie jazdy: począwszy od najlżejszej, 5-tonowej osi SR 5.10 aż po 13-tonową, zapewniającą większą ładowność oś tylną SR1344 w 19-tonowym pojeździe LF. Blokada mechanizmu różnicowego — zapewniająca maksymalną przyczepność i kontrolę nad pojazdem niezależnie od warunków — jest dostępna opcjonalnie niemal we wszystkich wariantach osi.

Jeszcze większa ładowność

Pojazdy z serii LF mają największą ładowność w swojej klasie dzięki szerokiemu wyborowi długości podwozia i rozstawów osi. W efekcie ładunek może mieć maksymalną długość 9 m, a rozstaw osi może osiągnąć 6,90 m. Dłuższy rozstaw osi oznacza także, że pojemność zbiornika paliwa może wynieść nawet 1240 l, co jest wartością unikatową w tej klasie. Dzięki temu nowy model LF ma większy zasięg operacyjny, umożliwiając tankowanie w miejscach z niskimi cenami paliwa.

Doskonałe przystosowanie pod zabudowę

W nowej serii LF zastosowano również innowacje, które jeszcze lepiej przystosowują pojazdy pod zabudowę: nowe, fabrycznie zamontowane programy BAM (Body Attachment Module) umożliwiają szybką i łatwą instalację zabudów typu furgon, platform załadowczych, wywrotek, dźwigów i innego wyposażenia, a szersza oferta rozstawów osi i zwisów tylnych zwiększa elastyczność. Wszystko to sprawia, że podwozie można tak skonfigurować na etapie produkcji, aby było gotowe do użytku we wszystkich rodzajach zabudów i nadwozi.