DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF-Connect-Bas-Keybek-van-Gering Meubeltransport-03
DAF-Connect-Bas-Keybek-van-Gering-Meubeltransport

Gering Meubeltransport Landgraaf

na temat systemu DAF Connect:

„Mnóstwo przejrzystych informacji na jednym ekranie”

 

Gering Meubeltransport, firma przewozu mebli z siedzibą w holenderskim mieście Landgraaf, wyposaża wszystkie 46 ciągników CF DAF w system DAF Connect. „Pierwsze pojazdy wyposażone w system już jeżdżą po drogach. Powinno to zapewnić nam większą pewność w zakresie naszego modelu biznesowego”, uważa Bas Keybek, kierownik floty w firmie rodzinnej.

Gering chce od systemu DAF Connect więcej, aniżeli tylko bezpieczeństwa. „Naszym ostatecznym celem jest wydłużenie czasu sprawności i dalsze obniżenie całkowitych kosztów eksploatacji (TCO). To odrobinę skomplikowana sprawa, ponieważ nasze
pojazdy już jeżdżą bardzo sprawnie, a czasy przestojów są bardzo krótkie”, wyjaśnia Bas. „Jest tak dlatego, ponieważ nigdy nie przewozimy ciężkich ładunków i regularnie oddajemy nasze pojazdy do dealera DAF — Loven — w celu przeprowadzenia profesjonalnych prac obsługowych. Co tydzień sprawdzamy również nasze opony pod kątem ścisłych kryteriów. Tak naprawdę nie tylko realizujemy przewozów, które muszą dotrzeć do miejsca przeznaczenia „dokładnie na czas” — odgrywamy ważną rolę w całym łańcuchu produkcyjnym naszych klientów. Prawie cały ich stan magazynowy znajduje się w naszych przyczepach/naczepach. Dlatego nie możemy sobie pozwolić, aby cokolwiek poszło nie tak. W tym celu staramy się całkowicie wyeliminować przestoje. I mamy nadzieję, że system DAF Connect może nam pomóc”. 

Gering-bas-keyweg

System DAF Connect nadal znajduje się w fazie rozwoju, ale już teraz zapewnia firmie Gerings znacznie lepsze informacje dotyczące jej floty. „Teraz otrzymujemy znacznie czytelniejsze dane liczbowe dotyczące zużycia paliwa i stylu jazdy. Dla nas jednak ważniejsze jest to, że wkrótce dealer będzie mógł w czasie rzeczywistym monitorować stan techniczny naszych pojazdów. To pomoże dealerowi zapewnić nam większy spokój ducha i znacznie dokładniejsze prognozy dotyczące stanu każdego pojazdu ciężarowego. Myślę, że da to nam znacznie bardziej elastyczny system prac obsługowych. Oznacza to, że będziemy musieli przyjeżdżać do dealera rzadziej i na krócej, co wydłuży czas dostępności”.

Keybek bardzo wysoko ceni sobie także, że w przypadku awarii usługa ITS może zapewnić znacznie głębszy wgląd w stan pojazdu niż mógłby uczynić to sam kierowca. „Możemy szybciej uzyskać dokładny obraz problemu i od razu zapewnić odpowiedni serwis. Połączenie tych aspektów wystarczyło, aby przekonać nas do rozpoczęcia korzystania z systemu DAF Connect. Daje nam on pewność, że jeszcze bardziej skrócimy czasy przestojów i że pojazd ciężarowy szybciej wróci na drogę”.

Bas Keybek zauważa, że ponieważ teraz widać znacznie więcej informacji, to pojawia się znacznie więcej możliwości. „Są pewne rzeczy, do których będziemy musieli się przyzwyczaić”, wyjaśnia. To prawda, jeśli chodzi o indywidualne osiągi kierowcy. „Jako firma rodzinna mamy bliskie więzi z naszymi kierowcami. Wielu z nich jeździ z nami od ponad 25 lat, więc musimy znaleźć odpowiednią równowagę”.

 

Gering Meubeltransport Landgraaf o systemie DAF Connect:

„Teraz otrzymujemy znacznie bardziej przejrzyste dane liczbowe dotyczące zużycia paliwa i stylu jazdy”.

 

 
Pozostali klienci DAF Connect
 
DAF Connect visual

Usługi powiązane

Platforma zarządzania flotą DAF Connect pozwala sprawdzić w czasie rzeczywistym wydajność kierowców, pojazdów i procesów logistycznych. Jest ona dostępna online 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Pozwala zwiększyć dostępność pojazdów, obniżyć koszty eksploatacji i zoptymalizować wydajność logistyczną.

Dowiedz się więcej