DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF-LongHaulage-Container-Transport-Application-3840x3000

Odkryj rozwiązania DAF do transportu kontenerowego.

 

Transport długodystansowy

Transport kontenerowy

Transport kontenerów morskich stawia szczególne wymagania pojazdom ciężarowym. Kluczowe znaczenie ma tutaj elastyczność. I dokładnie to może zaoferować firma DAF w tym segmencie rynku.

Elastyczność oznacza możliwość transportu różnego rodzaju kontenerów o różnych rozmiarach w kombinacji ciągnik-przyczepa. Elastyczność to również zdolność do radzenia sobie z różnym rozkładem obciążenia, na przykład gdy jeden z dwóch kontenerów jest rozładowywany lub gdy ładunek wewnątrz kontenera jest nierównomiernie rozłożony.

Niezależnie od rozkładu obciążenia układ kierowniczy, oś i zawieszenie kół zapewniają optymalną charakterystykę jazdy w każdych warunkach. Osie charakteryzują się również dużymi rezerwami technicznymi, co jest ważną kwestią w przypadku obciążeń częściowych lub chwilowego przeciążenia podczas załadunku lub rozładunku.

Transport kontenerowy często oznacza wielokrotne podłączanie i odłączanie pojazdów w ciągu dnia, czasami nawet kilkanaście razy. W takim przypadku bardzo przydatne mogą być konkretne rozwiązania techniczne. Hamulec przyczepy przy niskiej prędkości steruje jej hamulcami niezależnie od pojazdu, aby zapewnić dodatkowe bezpieczeństwo na czas podłączania i odłączania. Funkcja wspomagania hamulca postojowego włącza hamulec zasadniczy – oprócz hamulca postojowego – aby zapobiec przemieszczaniu się pojazdu podczas załadunku i rozładunku.

W Niemczech, gdzie bardzo popularny jest system wymiany BDF, DAF dostarcza nawet w pełni wyposażone pojazdy z kilkoma położeniami blokady zabezpieczającej, aby umożliwić bezproblemowy transport różnego rodzaju kontenerów. To wszystko przekłada się na jedno: elastyczność! W pełni wyposażony pojazd ciężarowy, dostępny od ręki pod jednym adresem — u Twojego dealera DAF — zaprojektowany z myślą o jakości i gotowy do jazdy. Czego więcej chcieć?