-
Z kim będę mieć do czynienia?
W ramach kontraktu DAF MultiSupport podpisywana jest umowa z firmą DAF Trucks N.V. Daje to pewność, że zawsze będzie dostępny dealer firmy DAF o najwyższych kwalifikacjach, który zrealizuje usługi DAF MultiSupport. Usługi DAF MultiSupport będą realizowane przez dealera macierzystego, który ma największą wiedzę w zakresie pojazdów, eksploatacji i wymagań, dzięki czemu jest w stanie zapewnić możliwie najlepszą obsługę.
-
Czy po podpisaniu kontraktu DAF MultiSupport mogę zlecać obsługę serwisową i naprawy dowolnie wybranemu warsztatowi DAF?
Ponieważ umowa DAF MultiSupport jest zawierana z firmą DAF Trucks N.V., możesz wybrać umowę National Agreement, aby w zawsze mieć w pobliżu warsztat DAF, który umożliwia świadczenie usług w dowolnym miejscu i czasie i zapewnia maksymalną elastyczność planowania obsługi serwisowej.
-
Czy stawka za kontrakt DAF MultiSupport jest stała przez określony czas?
Możesz określić taryfę powiązaną z indeksem, która jest okresowo korygowana, lub taryfę zabezpieczoną przed inflacją, która pozostanie bez zmian przez cały czas obowiązywania umowy.
-
Co zrobić, jeśli zechcę zmienić umowę?
Jeśli zechcesz zmienić umowę DAF MultiSupport, powiadom o tym fakcie firmę DAF Trucks, by umożliwić podjęcie działań mających na celu zapewnienia wysokiej jakości usług i maksymalnego wykorzystania możliwości pojazdu ciężarowego. W przypadku zmiany umowy DAF MultiSupport może być konieczna korekta taryfy.
-
Dlaczego warto wykupić kontrakt DAF MultiSupport?
Dzięki naszym elastycznym ofertom kontrakt DAF MultiSupport zapewnia pełną kontrolę finansową w stałej, wstępnie uzgodnionej cenie, optymalną eksploatację pojazdów, maksymalny czas pracy bez przestojów i wyższą wartość pojazdów przy odsprzedaży.
-
W jaki sposób kontrakt DAF MultiSupport może zwiększyć wartość mojego pojazdu przy odsprzedaży?
Usługi DAF MultiSupport gwarantują najwyższy poziom obsługi klienta. Korzyści z obsługi serwisowej i napraw realizowanych w pojazdach zgodnie ze standardami DAF, przy zastosowaniu oryginalnych części DAF, będą widoczne nie tylko w wyższym poziomie niezawodności i trwałości pojazdu, ale również w wyższej wartości jego odsprzedaży. Firma DAF gwarantuje wyższą wartość trwałą dzięki usługom DAF MultiSupport.
-
Jak elastyczne są pakiety DAF MultiSupport?
Pakiety mogą obejmować różne zakresy produktów. Istnieje możliwość wyboru dodatkowych produktów. Do każdego pakietu dostępna jest inna gama produktów opcjonalnych, które można wybrać. Dzięki wszechstronności naszego programu usług DAF MultiSupport oraz wysokiej jakości procesów realizowanych w jego ramach jesteśmy w stanie zaoferować każdemu klientowi najlepsze rozwiązanie.
-
Czym jest usługa International Truck Service (ITS) firmy DAF?
W przypadku awarii lub innej nieoczekiwanej sytuacji klienci mogą w pełni polegać na usługach DAF International Truck Service (ITS) i sieci punktów serwisowych DAF gęsto oplatającej całą Europę: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Doświadczeni operatorzy oferują wszelką pomoc niezbędną do jak najszybszego przywrócenia sprawności pojazdu, w dziesięciu różnych językach.

DAF MultiSupport
Więcej niż tylko naprawy i obsługi
Odpowiednio dobrane rozwiązania w dziedzinie napraw i obsług. W sektorze transportu wszystko jest nastawione na maksymalizację produktywności i minimalizację kosztów: najwyższy możliwy zysk na tonę/kilometr. DAF MultiSupport oferuje odpowiednio dobrane rozwiązania w dziedzinie napraw i planowych obsługktóre zapobiegają nieprzyjemnym niespodziankom, kontrolują miesięczne koszty i zapewniają poczucie pełnego bezpieczeństwa.
Więcej informacji o korzyściach
Dlaczego warto wybrać opcję DAF MultiSupport
DAF MultiSupport udostępnia szeroki wachlarz pakietów usług naprawczych i serwisowych wydłużających czas eksploatacji, umożliwiających kontrolę nad kosztami i ograniczających zagrożenia. Klient samodzielnie określa zakres usług, które mogą obejmować także wyposażenie i konstrukcję przyczepy/naczepy. Takie rozwiązanie zapewnia doskonale utrzymaną flotę i maksymalną dostępność pojazdów.
Dzięki temu przedsiębiorca transportowy może skoncentrować się na prowadzeniu działalności, nie przejmując się szczegółami technicznymi.

11635
Klienci

1000
Punkty dealerskie

14,2
Miliony kilometrów dziennie
Elastyczne pakiety przy stałej stawce
DAF MultiSupport pomaga jeszcze efektywniej wykorzystywać flotę. Nasze pakiety obejmują rozwiązanie serwisowe dostosowane do indywidualnych wymagań praktycznie dla każdego pojazdu i mogą obejmować okres nawet 8 lat.
Szybszy powrót na trasę
DAF MultiSupport Uptime Plus łączy optymalną pracę pojazdu i najbardziej kompleksową usługę naprawczą realizowaną w ramach DAF International Truck Service.
Usługa Uptime Plus
- Awarią zajmie się DAF ITS
- Szybka, niezawodna pomoc 24/7 świadczona przez 1100 dealerów DAF
- Powrót pojazdu na drogę w ciągu 8 godzin
- W przypadku długotrwałej awarii udostępnienie pojazdu zastępczego nawet na 10 dni
- Rekompensata finansowa nawet za 10 dni jako alternatywa dla pojazdu zastępczego


Connected Services
Obsługiwane przez DAF CONNECT
Połączone usługi DAF MultiSupport umożliwiają optymalizację logistyki, zapewniając wgląd w pracę pojazdów i kierowców.
- Wydłużenie czasu użytkowania dzięki usłudze Live Fleet Monitoring
- Zwiększenie wydajności dzięki raportowaniu wyjątków
- Dostęp do informacji o stanie pojazdu w czasie rzeczywistym
- Łączenie działań z umową R&M
Sieć serwisowa DAF
Wejdź na najwyższy poziom wydajności, oddając prace serwisowe w ręce ’ wybranego przez siebie dealera DAF.
Samodzielnie poznaj zalety
- Warsztat DAF zawsze w pobliżu
- Serwis o dowolnej porze w dowolnym miejscu
- Serwis w warsztacie najbliższym Twojemu rejonowi działania
- Możesz przetransportować pojazd w swoim kraju bez konieczności dostosowania umowy DAF MultiSupport

Znajdź najbliższego dealera firmy DAF
Opinia klientów DAF MultiSupport
Korzyści
- Pełna kontrola finansów
- Bezproblemowe użytkowanie
- Oszczędność czasu, nakładu pracy i pieniędzy
- Maksymalny czas pracy przy optymalnej wydajności
- Wykwalifikowani serwisanci DAF w każdym punkcie
- dealerskim udzielają specjalistycznych konsultacji,
- pomocy i wsparcia
- Bezpieczna sytuacja pozwala skupić się na
- podstawowej działalności
- Pojazd zawsze w doskonałym stanie
- Zwiększenie wartości trwałej
Często zadawane pytania (FAQ)