-
Z kim będę mieć do czynienia?
W ramach kontraktu DAF MultiSupport podpisywana jest umowa z firmą DAF Trucks N.V. Daje to pewność, że zawsze będzie dostępny dealer firmy DAF o najwyższych kwalifikacjach, który zrealizuje usługi DAF MultiSupport. Usługi DAF MultiSupport będą realizowane przez dealera macierzystego, który ma największą wiedzę w zakresie pojazdów, eksploatacji i wymagań, dzięki czemu jest w stanie zapewnić możliwie najlepszą obsługę.
-
Czy stawka za kontrakt DAF MultiSupport jest stała przez określony czas?
Możesz określić taryfę powiązaną z indeksem, która jest okresowo korygowana, lub taryfę zabezpieczoną przed inflacją, która pozostanie bez zmian przez cały czas obowiązywania umowy.
-
Czym jest usługa International Truck Service (ITS) firmy DAF?
W przypadku awarii lub innej nieoczekiwanej sytuacji klienci mogą w pełni polegać na usługach DAF International Truck Service (ITS) i sieci punktów serwisowych DAF gęsto oplatającej całą Europę: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Doświadczeni operatorzy oferują wszelką pomoc niezbędną do jak najszybszego przywrócenia sprawności pojazdu, w dziesięciu różnych językach.
-
Jak elastyczne są pakiety DAF MultiSupport?
Pakiety mogą obejmować różne zakresy produktów. Istnieje możliwość wyboru dodatkowych produktów. Do każdego pakietu dostępna jest inna gama produktów opcjonalnych, które można wybrać. Dzięki wszechstronności naszego programu usług DAF MultiSupport oraz wysokiej jakości procesów realizowanych w jego ramach jesteśmy w stanie zaoferować każdemu klientowi najlepsze rozwiązanie.
-
W jaki sposób kontrakt DAF MultiSupport może zwiększyć wartość mojego pojazdu przy odsprzedaży?
Usługi DAF MultiSupport gwarantują najwyższy poziom obsługi klienta. Korzyści z obsługi serwisowej i napraw realizowanych w pojazdach zgodnie ze standardami DAF, przy zastosowaniu oryginalnych części DAF, będą widoczne nie tylko w wyższym poziomie niezawodności i trwałości pojazdu, ale również w wyższej wartości jego odsprzedaży. Firma DAF gwarantuje wyższą wartość trwałą dzięki usługom DAF MultiSupport.
-
Dlaczego warto wykupić kontrakt DAF MultiSupport?
Dzięki naszym elastycznym ofertom kontrakt DAF MultiSupport zapewnia pełną kontrolę finansową w stałej, wstępnie uzgodnionej cenie, optymalną eksploatację pojazdów, maksymalny czas pracy bez przestojów i wyższą wartość pojazdów przy odsprzedaży.
-
Co zrobić, jeśli zechcę zmienić umowę?
Jeśli zechcesz zmienić umowę DAF MultiSupport, powiadom o tym fakcie firmę DAF Trucks, by umożliwić podjęcie działań mających na celu zapewnienia wysokiej jakości usług i maksymalnego wykorzystania możliwości pojazdu ciężarowego. W przypadku zmiany umowy DAF MultiSupport może być konieczna korekta taryfy.
-
Czy po podpisaniu kontraktu DAF MultiSupport mogę zlecać obsługę serwisową i naprawy dowolnie wybranemu warsztatowi DAF?
Ponieważ umowa DAF MultiSupport jest zawierana z firmą DAF Trucks N.V., możesz wybrać krajowego lub zagranicznego dealera, zawsze mieć w pobliżu warsztat DAF, który umożliwi świadczenie usług w dowolnym miejscu i czasie i zapewni maksymalną elastyczność.

XTRA CARE
Pakiet DAF MultiSupport Xtra Care obejmuje
- kompleksową profilaktyczną obsługę serwisową
- niezbędne naprawy w obrębie układu napędowego pojazdu.
Za niewielką dodatkową opłatą klient zyskuje więcej niż tylko wysokiej jakości profilaktyczną obsługę serwisową. DAF MultiSupport Xtra Care uwalnia także od ryzyka finansowego związanego z ewentualną awarią układu napędowego. Przez cały okres obowiązywania umowy klient ma zagwarantowane przeglądy okresowe, wysoką jakość napraw oraz maksymalną dostępność pojazdu.
Pakiety DAF MultiSupport z subskrypcją PACCAR Connect
Odblokuj dostęp do danych pojazdu za każdym razem, gdy ich potrzebujesz, dzięki naszym planom serwisowym — w końcu informacje na wysokim poziomie to ważna rzecz!
Zapoznaj się z usługami sieciowymi dostępnymi w ramach planu serwisowego.
Często zadawane pytania (FAQ)