DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF-LongHaulage-Temperature-Controlled-Application-3840x3000

Odkryj rozwiązania DAF do transportu w warunkach temperatury kontrolowanej

 

Transport długodystansowy

Transport w warunkach temperatury kontrolowanej

Oczywiście transport w warunkach klimatyzowanych stawia takie same wymagania jak w przypadku wszystkich innych pojazdów ciężarowych w transporcie długodystansowym. Szeroki zakres specyfikacji pojazdów udowadnia, że DAF jest ekspertem w tym konkretnym segmencie rynku.

Choć wydajność jest ważna, prawdopodobnie jeszcze ważniejsza jest maksymalna dostępność pojazdu. W końcu tego typu transport obejmuje przewóz towarów chłodzonych, a nawet mrożonych – czyli łatwo psujących się – i podlega długiej liście surowych przepisów europejskich i krajowych (HACCP/ATP).

Pojazdy do przewozu w warunkach klimatyzowanych są wyposażone w agregat chłodniczy umieszczony nad kabiną lub z przodu przyczepy. Agregat może być zasilany na różne sposoby, na przykład za pomocą pompy hydraulicznej PTO. DAF oferuje również opcję agregatu elektrycznego podłączonego bezpośrednio do silnika. Wspaniałe w tych rozwiązaniach DAF jest to, że są one dostępne we wszystkich silnikach PACCAR – o pojemności od 4,5 do 12,9 litra.

Te specjalnie opracowane rozwiązania odnoszą się nie tylko do wymagań dotyczących mocy agregatów chłodniczych, ale także do specyfikacji podwozia. Warto wiedzieć, że w przypadku ciągników można zmieniać położenie sprzęgu siodłowego, aby zapewnić miejsce dla agregatów. Osłony w kabinie zostały zaprojektowane tak, by można było łatwo zakryć wyjątkowe zabudowy o szerokości 2,6 metra zgodnie z wytycznymi dotyczącymi transportu w warunkach temperatury kontrolowanej.