DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF-LongHaulage-Volume-Transport--Application-3840x3000

Odkryj rozwiązania DAF do transportu ładunków objętościowych

 

Transport długodystansowy

Transport ładunków o dużej i bardzo dużej objętości

Skrojone na miarę potrzeb rozwiązanie do każdego zastosowania w transporcie. Dotyczy to zarówno transportu towarów o dużej, jak i bardzo dużej objętości. Przykładem jest transport ładunków do 115 m3, zgodnie z ograniczeniami prawnymi, przy użyciu pojazdu ciężarowego i przyczepy centralnoosiowej.

Słowa „transport ładunków o dużej i bardzo dużej objętości” nie wymagają dodatkowych wyjaśnień. W szczególności przewoźnicy części samochodowych, urządzeń gospodarstwa domowego, odzieży i lekkich materiałów budowlanych potrzebują zawsze wiele miejsca.

Z tego powodu DAF oferuje podwozia pod zabudowę o wysokości zaledwie 86 cm i ciągniki ze sprzęgiem siodłowym o wysokości tylko 95 cm. Mamy nawet modele ciągników, których wysokość wynosi zaledwie 91 cm. Udało się to osiągnąć dzięki zastosowaniu niższych opon i przemyślanej konstrukcji zawieszenia osi tylnej, zbiorników paliwa i układu wydechowego. Efektem tego jest zmniejszenie wewnętrznej wysokości przyczepy lub zabudowy do 3 metrów.

O wyjątkowości pojazdów ciężarowych DAF do transportu objętościowego przesądzają ich doskonałe właściwości jezdne, szeroko chwalone w europejskich publikacjach handlowych. A jeśli do tego dodać układ napędowy, w którym silnik generuje zaledwie 1000 obr./min przy prędkości 85 km/h, powstaje nowy standard oszczędności paliwa.