Najniższe zużycie paliwa w tej klasie pojazdów
- Nowy silnik PACCAR o pojemności 3,8 litra w serii „LF City” do pracy w mieście
- Krótsze przełożenia przekładni głównej zapewniające pracę silnika z niższą prędkością obrotową
- Automatyczna skrzynia biegów Allison teraz dostępna w najlepiej ocenianym 19-tonowym modelu LF
Nabywca modelu DAF LF ma do wyboru szeroką gamę silników. Obejmuje ona mocne 4-cylindrowe silniki PACCAR PX-5 o pojemności 4,5 l oraz 6-cylindrowe silniki PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l. Dzięki zastosowaniu nowego oprogramowania i udoskonalonego sterowania ogrzewaniem oraz obiegiem powietrza zwiększono maksymalny moment obrotowy — przy niskiej prędkości obrotowej, która jest zasługą nowych, krótszych przełożeń tylnego mostu. W połączeniu z innowacyjnymi rozwiązaniami w obrębie jednostki napędowej pozwala to zmniejszyć zużycie paliwa nawet o 6%.
Liczne opcje rozstawu osi
- Mnóstwo opcji rozstawu osi — do 6,90 m
- Dopuszczalna długość nadwozia powyżej 9 m
- Zbiorniki paliwa o wyjątkowo dużej pojemności — do 1240 l
Dzięki licznym opcjom rozstawu osi, zoptymalizowanym silnikom PACCAR PX i wysoce efektywnym przekładniom model LF jest teraz dostępny w większej ilości wariantów niż kiedykolwiek wcześniej i może zostać idealnie dopasowany do każdego indywidualnego zastosowania.
Maksymalna dostępność pojazdu
Solidny blok silnika i głowica cylindrów są bardzo wytrzymałe. Skonstruowano je z myślą o długim okresie eksploatacji, najwyższej niezawodności i niewielkiej masie. Zależnie od zastosowania przebieg między przeglądami może wynosić nawet 60 000 km. Silniki PACCAR PX zostały zaprojektowane także z myślą o uproszczeniu czynności serwisowych i maksymalizacji osiągów przy niskich kosztach eksploatacji.