DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF-XF-450-FAN480-LHD-LongDistance-Tanker
 

DAF XF (NewGen) FAN (6x2)

ZAWSZE SPRAWNE

 
  • Zoptymalizowany pod kątem transportu cieczy układ napędowy
  • Niska masa podwozia
  • Elastyczny układ przestrzenny podwozia
 

Układ napędowy modelu XF FAN można całkowicie zoptymalizować pod kątem transportu towarów w postaci ciekłej, aby zapewnić jego optymalną pracę. Solidna i lekka konstrukcja XF FAN i konfiguracja pojazdu dostosowana pod względem obniżenia masy przyczyniają się do uzyskania konkurencyjnej, niskiej masy podwozia, a tym samym dużej ładowności. Ponadto tylna podnoszona, kierowana oś wleczona zapewnia elastyczny układ przestrzenny podwozia modelu XF FAN. 

Oprócz optymalizacji silnika i tylnej osi można dostosować zautomatyzowaną skrzynię biegów TraXon modelu XF FAN za pomocą specjalnego oprogramowania do transportu cieczy, które zapewnia optymalne właściwości jezdne podczas przewożenia towarów w postaci ciekłej. Oprogramowanie to jest szczególnie przydatne w przypadku cystern z niedzielonymi zbiornikami oraz częściowo napełnionymi zbiornikami. XF FAN został ponadto wykonany w specyfikacji z obniżoną masą, co pozwoliło uzyskać niską masę podwozia oraz dużą ładowność. Ma to ogromne znaczenie podczas transportu cieczy. Dodatkowa tylna podnoszona, kierowana oś wleczona zapewnia doskonałą zwrotność i w razie potrzeby większą nośność osi. Jest to przydatne podczas przewożenia ciężkich (częściowych) ładunków. Dzięki funkcji automatycznego podnoszenia kierowana oś wleczona automatycznie opuszcza się, gdy wymaga tego masa pojazdu. Zapobiega to nadmiernemu zużyciu opon i hamulców.

 
Stwórz swój pojazd
 
 
 
 

 

Odkryj nasze inne rozwiązania do transportu cysternowego