Najwyższej jakości rozwiązania do zabezpieczania ładunku
Pasy z mechanizmem zapadkowym są niezbędne w wielu pojazdach ciężarowych. Wybór pasa TRP oznacza wybór bezpieczeństwa i gwarantowanej jakości, co potwierdzają rzetelne informacje na etykiecie. Inne marki nie gwarantują takiego poziomu jakości i wiarygodności.
Pasy z mechanizmem zapadkowym zabezpieczają ładunek przed wypadnięciem na drogę, gdy pojazd wykona niespodziewane manewry, i zapewniają, że towary dotrą do celu bez uszkodzeń. Należy zachować ostrożność przy zakupie pasów z mechanizmem zapadkowym, ponieważ według Filipa Vercauterena z firmy Tiscotex, produkującej pasy z mechanizmem zapadkowym, często zdarzają się oszustwa.
Pasy z mechanizmem zapadkowym TRP gwarantują jakość i bezpieczeństwo
Firma Tiscotex dostarcza wysokiej jakości pasy z mechanizmem zapadkowym TRP, które są poddawane szczegółowym testom i kontrolom. „TÜV to jedyna organizacja, która przeprowadza te rygorystyczne kontrole” — mówi Vercauteren. „Jesteśmy regularnie kontrolowani przez TÜV zgodnie z rygorystyczną normą europejską”.
Według Vercauterena w niektórych krajach europejskich dochodzi do oszustw podczas kontroli: „Nie wszystkie produkty, które są opatrzone logiem TÜV, mają certyfikat TÜV”. Może się okazać, że wytrzymałość na rozciąganie pasów z mechanizmem zapadkowym jest niewystarczająca. Im wyższa jest odporność na zerwanie, tym droższy jest pas. Każdy musi mieć etykietę z informacjami na ten temat. „Kupując pas z mechanizmem zapadkowym TRP, płacisz za bezpieczeństwo i uzyskujesz jakość podaną na etykiecie”.
Testowany pas z mechanizmem zapadkowym pęka z hukiem
Pas z mechanizmem zapadkowym nie może pęknąć, dopóki nie zostanie poddany sile trzykrotnie większej od podanej na etykiecie. Pas z mechanizmem zapadkowym LC25 może wytrzymać 2500 kg, ale nie może pęknąć przed przyłożeniem siły 7500 kg. Firma Tiscotex przetestowała znakomicie sprzedający się pas o wątpliwej jakości, opatrzony etykietą LC25. Pas powinien mieć wytrzymałość na rozciąganie 7500 kg, ale gdy tylko maszyna testowa przekroczyła 6000 kg, pas pękł z hukiem. Każdy, kto kupuje ten pas, naraża się na gorszy stosunek jakości do ceny i jest oszukiwany.
Pasy TRP mają najlepszy na rynku mechanizm zapadkowy ERGO. Mechanizm ten jest ergonomiczny, przesuwa się w kierunku operatora i posiada dłuższy uchwyt niż standardowy mechanizm zapadkowy, co zapewnia wyższy poziom wytrzymałości, bezpieczeństwa i komfortu. Pasy z mechanizmem zapadkowym TRP można spersonalizować, dodając nazwę lub logo firmy.
Czy masz pytania dotyczące pasów z mechanizmem zapadkowym TRP?
Aby dowiedzieć się więcej na temat pasów z mechanizmem zapadkowym TRP lub zasad dotyczących zabezpieczania ładunków, skontaktuj się z dealerem firmy DAF.