DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF-MultiSupport-Iemoli_hero-header

„Dzięki DAF MultiSupport Andrea Bigiotti Iemoli jest spokojny”

Iemoli Trasporti Group

 

Stała cena i pewność, że jego pojazdy ciężarowe zawsze są w dobrym stanie technicznym — oto powody, dla których Andrea Bigiotti Iemoli, właściciel firmy Iemoli Trasporti Group, wybrał umowę DAF MultiSupport Full Care.

 
 

„Głównym priorytetem firmy Iemoli Trasporti było zawsze oferowanie niezawodnego i punktualnego transportu. Ciężarówki muszą być w pełni sprawne przez 365 dni w roku, przez cały czas, kiedy są częścią floty. Dzięki umowie DAF MultiSupport Full Care osiągnęliśmy ten cel” — mówi Andrea Bigiotti Iemoli.

Iemoli Trasporti to duże przedsiębiorstwo z siedzibą w prowincji Como we Włoszech. Zajmuje się ona głównie transportem towarów niebezpiecznych na mocy przepisów ADR, transportem towarów wymagających kontroli temperatury oraz transportem intermodalnym między Włochami a Szwajcarią. Firma, którą w 1962 r. założył Giovanni Bigiotti Iemoli, jest obecnie kierowana przez Andreę, który opiera jej prowadzenie na skutecznej współpracy ze swoją siostrą Margheritą i zespole składającym się z 50 pracowników. 

DAF-MultiSupport-Iemoli-image-2
 
 
 
DAF-MultiSupport-iemoli_carrousel-round

Umowa, która zawsze zapewnia maksymalną sprawność

Jak wspomina Andrea, firma nie zawsze korzystała z tego typu umów: „Kiedyś polegaliśmy wyłącznie na gwarancji udzielanej przez producenta i serwisowaniu pojazdu. Problem polegał na tym, że nie było możliwości zaplanowania, jaki będzie ostateczny koszt operacji. Zależało mi na umowie, która chroniłaby mnie w przypadku każdego rodzaju problemów i ustalała stałą opłatę, na którą można zaplanować środki w budżecie. Teraz wystarczy, że zadbam o opony i paliwo, a resztą zajmie się DAF — wykonają rutynowe i nierutynowe czynności serwisowe, zarówno we Włoszech, jak i za granicą, skuteczniej i wydajniej”. 

 
 

Właściwe serwisowanie pojazdów ciężarowych przekłada się na lepszą obsługę klienta

Pojazd ciężarowy pozostaje we flocie średnio przez sześć lat — i właśnie na tyle czasu zawierana jest umowa DAF MultiSupport Full Care. Firma dochodziła do tego rozwiązania stopniowo. „Zdecydowaliśmy się na wydłużenie umów, ponieważ zauważyliśmy, że jeśli przestrzegamy harmonogramu przeglądów okresowych ustalonego przez DAF, to po czterech czy pięciu latach eksploatacji ciężarówki nadal nie są stare i pozostają całkowicie niezawodne”. 

DAF-MultiSupport-Iemoli_8601_image
 
 

Andrea wyjaśnia: „Rozwiązanie MultiSupport Full Care może zagwarantować ciągłą i rzetelną obsługę serwisową za stałą cenę, dzięki czemu możemy bez obaw polegać na w pełni funkcjonalnych pojazdach ciężarowych, które są zawsze gotowe do jazdy. Ma to też pozytywny wpływ na poziom wykorzystania pojazdów i w efekcie na jakość obsługi klienta””. Obecnie bez tego cennego wsparcia praca Andrei byłaby znacznie trudniejsza. “„W tej chwili, kiedy nasza firma decyduje się na dodanie do floty nowego pojazdu, uznajemy pełną umowę serwisową za pewnik — uwzględniamy ją w naszych rozliczeniach, zanim jeszcze dokonamy zakupu ciężarówki”. 

Krótko mówiąc, włoski biznesmen jest całkowicie zadowolony z umowy DAF MultiSupport Full Care: „Moje doświadczenia są bardzo pozytywne i polecam taką umowę każdej firmie transportowej”. Oszczędzony w ten sposób czas można przeznaczyć na inne zadania związane z prowadzeniem firmy.


Odwiedź stronę internetową Iemoli Trasporti
 
DAF MultiSupport

Kontrakty serwisowe — DAF MultiSupport

Dzięki firmie PACCAR Financial do kontaktu leasingowego można włączyć zarówno koszty napraw i obsług, jak również inne usługi, takie jak ubezpieczenie samochodu ciężarowego, ubezpieczenie GAP, podatek drogowy i opłaty za winiety.

Dowiedz się więcej