DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.

 

Klient

Klientami mogą być albo bezpośredni klienci PACCAR, albo klienci autoryzowanych dealerów (np. importerzy DAF, dealerzy DAF, partnerzy serwisowi DAF i dystrybutorzy części TRP), ci drudzy w zakresie, w jakim PACCAR jest administratorem przetwarzania danych osobowych dla takiego pośredniego klienta. 

W przypadku gdy Twój pracodawca jest klientem, przetwarzamy ograniczoną ilość Twoich danych osobowych, na przykład Twoje informacje kontaktowe i dane identyfikacyjne, w celu np. zarządzania umową, budowy i utrzymywania relacji z klientem oraz dla obsługi i wsparcia.

 

 

Rodzaj danych osobowych Cel Podstawa prawna
Imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) i, w razie potrzeby, numer dowodu tożsamości, kopia dowodu tożsamości, numer identyfikacji podatkowej, numer konta bankowego, dane finansowe jak np. rating kredytowy. Przygotowanie i wykonanie umowy na sprzedaż i dostawę produktów i usług, w tym zakupy w sklepie internetowym. Spełnienie wymogów prawnych. Zobowiązanie umowne. Uzasadniony interes.
Name, address, telephone number, e-mail address, Vehicle Identification Number and when needed ID-number, copy ID, tax-number, bank account-number, financial data such as credit ratings. Fulfilment of regulatory compliance Legitimate interest
Imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, numer identyfikacyjny pojazdu (VIN). Budowa i utrzymywanie relacji z klientem. Informowanie o produktach i usługach, które mogą Cię zainteresować. Badanie rynku i analiza biznesowa Udział w programach lojalnościowych. Udział w ankietach i szkoleniach. Uzasadniony interes
Imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), numer rejestracyjny pojazdu. Obsługa i wsparcie, pomoc w razie awarii na drodze, gwarancja, działania w terenie i akcje serwisowe. Uzasadniony interes