250-tysięczna umowa na naprawy i serwis DAF MultiSupport
Coraz większa liczba pojazdów ciężarowych DAF opuszcza fabryki z umową serwisową
Firma DAF Trucks osiągnęła kamień milowy, zawierając 250-tysięczną umowę na naprawy i serwis DAF MultiSupport. Rozwiązanie to gwarantuje najdłuższy czas użytkowania pojazdu bez przestojów dzięki doskonałej obsłudze serwisowej. Zapewnia również operatorom transportowym maksymalne bezpieczeństwo już na wstępie pod względem kosztów na kilometr, a także ułatwienia w zakresie zarządzania i administracji.
Ćwierćmilionowa umowa została podpisana przez szwedzko-niemiecką firmę Baton Transport na model DAF XG, który będzie wykorzystywany na trasach międzynarodowych w całej Europie. Firma Baton Transport, założona w 2010 roku, dysponuje blisko 400 pojazdami ciężarowymi i zatrudnia około 800 pracowników. Przewoźnik łączy centra dystrybucji swoich klientów w 12 krajach europejskich i wyróżnia się w transporcie długodystansowym szybkimi czasami dostaw szerokiej gamy towarów.
Skupienie na działalności biznesowej
Umowy na naprawy i serwis DAF MultiSupport są zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb. Operatorzy mogą samodzielnie wybrać poziom usług i okres obowiązywania umowy, a także mają możliwość rozszerzenia jej zakresu, tak aby uwzględniała również na przykład zabudowy/nadwozia. Co więcej, to dealer DAF zajmuje się wszelkim planowaniem i administracją związaną z przeglądami, umożliwiając firmom transportowym skupienie się na ich podstawowej działalności.
Stała cena, maksymalna dostępność pojazdów
Dzięki umowie na naprawę i serwis DAF MultiSupport, operatorzy transportowi mają zapewnioną doskonale utrzymaną flotę i maksymalną dostępność pojazdów przy stałej cenie za kilometr. DAF MultiSupport obejmuje cztery pakiety serwisowe, począwszy od obsługi profilaktycznej aż po komplet wszystkich możliwych usług w zakresie napraw i konserwacji. Firma Baton Transport, dysponująca 8 biurami w Europie, wybrała umowy DAF MultiSupport Full Care jako standard dla swojej floty DAF, która składa się z ponad 90 pojazdów, w tym coraz większej liczby pojazdów DAF XF, XG i XG⁺ nowej generacji — zdobywców tytułu International Truck of the Year 2022.
Koncentracja na podstawowej działalności dzięki DAF MultiSupport
Claus Hansen, dyrektor generalny Baton Transport, komentuje: „Przy zakupie pojazdów ciężarowych najważniejszymi kryteriami są funkcjonalność, komfort kierowcy, bezpieczeństwo i całkowity koszt eksploatacji. DAF MultiSupport daje nam jasny obraz łącznych kosztów. Oznacza to, że ciężarówki będą utrzymywane w dobrym stanie przez długi czas z zapewnieniem maksymalnego czasu pracy bez przestojów, a liczba faktur wystawianych przez warsztat jest ograniczona do minimum. Umowa na naprawy i serwis podpisana z firmą DAF jest dostosowana do naszych potrzeb i pozwala nam skupić się na prowadzeniu naszej podstawowej działalności”.
Dla każdej firmy
Mike Hoefeijzers, dyrektor ds. usług komercyjnych w DAF Trucks, podsumowuje: „Dzięki naszym doskonałym usługom pomagamy klientom w uniknięciu przetwarzania stosów faktur i utrzymaniu pojazdów ciężarowych na drodze. DAF MultiSupport gwarantuje maksymalny czas pracy bez przestojów przy minimalnym wysiłku i stałych kosztach na kilometr, co zwiększa wydajność transportu drogowego każdego operatora. Z uwagi na to, że umowa na naprawy i serwis DAF MultiSupport jest zawsze dostosowana do indywidualnych potrzeb, możemy zaoferować odpowiednią umowę serwisową każdej firmie — bez względu na jej wielkość”.
͏
Press Contacts
Are you a journalist and do you have a question? Please contact:
Rutger Kerstiens
Corporate Communications Department
Tel: | +31 (0)40 214 2874 |
E-mail: | rutger.kerstiens@daftrucks.com |
For general questions about DAF, please use:
Tel: | +31 (0)40 214 9111 |
> Contact us via the information request form |