Download
  • poniedziałek, 20 listopada 2023
  • Eindhoven
  • DAF Trucks N.V.
 

Dodatkowe rozstawy osi i warianty kabin w DAF-ie XD z silnikiem PX-7

Specjalnie zaprojektowane do transportu dużych wolumenów i lekkich towarów

Aby idealnie dopasować pojazdy DAF XD do poszczególnych zadań i wymagań użytkowników, model XD z silnikiem PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l jest teraz dostępny z rozstawami osi do 6,9 m i pełnym wyborem kabin, w tym Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Napędzany silnikiem PX-7 pojazd, wyróżniony tytułem „International Truck of the Year 2023”, jest dostępny jako podwozie pod zabudowę 4x2.

 
extra-wheelbases and cap-dummy-web
Kliknij, aby pobrać: DAF rozszerza gamę modelu DAF XD nowej generacji, nagrodzonego tytułem „International Truck of the Year 2023”. Wersje z oszczędnym silnikiem PACCAR PX-7 będą dostępne także z większymi kabinami i bardzo długimi rozstawami osi.
 

Dzięki najlepszym w swojej klasie układom bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego, niezrównanej widoczności bezpośredniej i pośredniej oraz doskonałemu komfortowi pracy kierowcy DAF XD to najlepszy pojazd dystrybucyjny o masie od 19 t. Może on być wyposażony w oszczędny silnik PACCAR MX-11 (od 220 kW/300 KM do 330 kW/450 KM) oraz — w przypadku zastosowań do 19 t — w ekonomiczny silnik PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l, który jest o 600 kg lżejszy i rozwija moc od 167 kW/230 KM do 227 kW/310 KM.

Przestronne i komfortowe kabiny

W przypadku modelu XD z silnikiem PX-7, do już dostępnej przestronnej kabiny Day Cab, firma DAF dodała kabiny Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Każda z nich zapewnia jeszcze większy komfort jazdy i przestrzeń mieszkalną dla kierowcy, umożliwiając pokonywanie wielodniowych tras dystrybucyjnych. Leżanka o szerokości 70 cm jest wyposażona w niezwykle wygodny, gruby materac znany z modelu DAF XF.

Z myślą o kierowcy

Wszystkie kabiny w modelu XD zapewniają doskonałą dostępność oraz imponujące zakresy regulacji fotela i kierownicy, gwarantując najlepszą pozycję siedzącą za kierownicą w tym segmencie pojazdów. Ponadto w wyniku zastosowania optymalnej konstrukcji przedniej części podwozia, zawieszenia kabiny i zawieszenia tylnej osi uzyskano lepsze właściwości jezdne i wyższy komfort prowadzenia.

Wersje do każdego rodzaju dystrybucji

DAF wzbogacił paletę modelu XD o nowe warianty z większymi rozstawami osi. Dzięki długościom wynoszącym do 6,9 m są one szczególnie polecane do zastosowań związanych z dystrybucją (w tym również chłodniczą) wysokogabarytowych, a jednocześnie stosunkowo lekkich towarów do supermarketów i punktów sprzedaży detalicznej.

 

 
 

Kontakty dla prasy

Czy jesteś dziennikarzem? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat firmy, naszych produktów i usług oraz innych spraw.

Rutger Kerstiens
Corporate Communications Department

Tel.:+31 (0)40 214 4191
E-mail:rutger.kerstiens@daftrucks.com

Rutger Kerstiens