-
Modele DAF
- DAF XF, XG , XG⁺ nowej generacji
- DAF XD nowej generacji
- DAF XBC, XDC i XFC nowej generacji
- DAF XB nowej generacji
- DAF XB Electric nowej generacji
- DAF XD Electric nowej generacji
- DAF XF Electric nowej generacji
- Paliwa alternatywne i układy napędowe
- Używane pojazdy DAF
- Pojazdy ciężarowe DAF Ready-to-Go
- Usługi
- Sieć dealerów DAF
- Historie DAF
DAF Trucks nagradza mechaników i zespoły serwisowe
Rozpoczęło się poszukiwanie najlepszych mechaników i zespołów serwisowych w Europie
Pojazd ciężarowy klasy premium zasługuje na najwyższą jakość obsługi serwisowej. Dlatego DAF Trucks motywuje swoich mechaników i zespoły serwisowe do jak najlepszej pracy. W ramach konkursu „Technician of the Year” i następującego po nim „Service Team of the Year” DAF rozpoczyna poszukiwania swoich najlepszych europejskich zespołów warsztatowych.
W nadchodzących miesiącach w 18 krajach odbędą się lokalne konkursy „Technician of the Year”. W rywalizacji mogą wziąć udział mechanicy ze wszystkich placówek dealerskich i punktów serwisowych DAF w całej Europie. Zwycięzcy konkursów w poszczególnych krajach będą rywalizować ze sobą wraz z doradcami serwisowymi ze swoich warsztatów w międzynarodowym finale w lutym 2024 roku — najlepszy zespół zostanie nagrodzony tytułem „European Service Team of the Year”.
DAF European Technician of the Year
– Aby podkreślić znaczenie profesjonalnych serwisantów warsztatowych, DAF co dwa lata organizuje dla nich konkurs „Technician of the Year” – mówi Albert Florijn, dyrektor działu Dealer Workshop Services w firmie DAF. – Ciężarówki DAF to zaawansowane technologicznie pojazdy, które łączą w sobie najnowsze, niezwykle ekologiczne technologie układu napędowego oraz wiodące w branży funkcje cyfrowe. W efekcie są to najlepsze i najbardziej wydajne pojazdy na rynku. Praca przy tych imponujących ciężarówkach wymaga od serwisantów rozległej i dogłębnej wiedzy technicznej – wyjaśnia Florijn.
– Mechanik ściśle współpracuje z doradcą serwisowym. Obie te osoby są odpowiedzialne za komunikację z klientem. Bardzo ważna jest procedura przyjęcia pojazdu. Jasna i przyjazna komunikacja to często niedoceniana umiejętność, ale w firmie DAF cenimy ją wysoko. Chodzi o zapewnienie doskonałej obsługi i jakości z dbałością o najdrobniejsze szczegóły – dodaje.
Konkursy „National Technician of the Year” będą organizowane w różnych krajach w całej Europie do końca tego roku. Z kolei konkurs „Service Team of the Year” odbędzie się w siedzibie firmy DAF w Eindhoven w lutym 2024
͏
Press Contacts
Are you a journalist and do you have a question? Please contact:
Rutger Kerstiens
Corporate Communications Department
Tel: | +31 (0)40 214 2874 |
E-mail: | rutger.kerstiens@daftrucks.com |
For general questions about DAF, please use:
Tel: | +31 (0)40 214 9111 |
> Contact us via the information request form |