DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
 
Download
  • sobota, 25 września 2021
  • Eindhoven
 

Sprawne przyjęcie pojazdu w punkcie dealerskim DAF

Gdy tylko postanowisz odwiedzić nas w celu uzyskania porady, przeprowadzenia przeglądu okresowego lub wykonania naprawy, personel recepcji będzie gotowy do pomocy. Tak samo będzie przy każdej kolejnej wizycie, nawet jeśli rozmowa z doradcami serwisowymi będzie dotyczyć już innych tematów, ponieważ dążymy do nieustannej poprawy jakości diagnostyki.

 
intake
 

Dzięki niezliczonym innowacjom pojazdy ciężarowe stają się bardziej zaawansowane, ekologiczne, energooszczędne i bezpieczne. Oznacza to również, że klienci w punkcie obsługi zadają coraz więcej pytań, które bywają coraz bardziej skomplikowane. Dla wielu klientów trudniejsze stało się również podanie dokładnego opisu potencjalnej usterki.

Asystent diagnostyki zapewnia doskonałą koordynację współpracy
Dealerzy DAF w różnych krajach testowali moduły, które pozwalają im w łatwy i systematyczny sposób rejestrować zapytania i zgłoszenia usterek w punkcie obsługi. Tak właśnie powstało nowe narzędzie informacyjne — Asystent diagnostyki, który usprawnia komunikację pomiędzy Tobą a doradcami serwisowymi w punkcie dealerskim DAF. To z kolei poprawia koordynację współpracy z warsztatami, a także wpływa na wzrost jakości diagnostyki i napraw.

Inny system przyjęć, lepsza obsługa
Przy następnej wizycie możesz więc zetknąć się z pewnymi nowościami, które będą wymagać przyzwyczajenia, ale nasi doradcy serwisowi przeprowadzą Cię przez całą nową procedurę przyjęcia pojazdu. Korzyścią jest to, że od razu otrzymasz klarowne wyjaśnienie dotyczące prac do wykonania, planowania i kosztów. Uważamy, że taki poziom przejrzystości jest warty zachodu. Z tym samym przyjaznym dla klienta podejściem już niedługo będzie można się spotkać u wszystkich 850 dealerów DAF w całej Europie — to pokazuje, jak zaawansowana jest nasza sieć. Zapraszamy!