- Modele DAF
- Usługi
- Sieć dealerów DAF
- Historie DAF
![Funke-Transporte-MZ7_5924-1-fw](/-/media/images/daf-stories/daf-dealer-magazine/funke/funke-transporte-mz7_5924-1-fw.jpg?mw=1920&rev=c3d00f1bb2fa498f84ae2c3ee8d1eba8&hash=409AEDB3D72766928E04156C262CB4CD)
Funke Transporte
„Oszczędzamy i czas, i pieniądze”
Znaczenie programu PPFS dla naszej rentowności
Firma Funke Transporte korzysta z programu PACCAR Parts Fleet Services — w skrócie PPFS — od 2018 roku. W ramach tego programu wszystkie uczestniczące w nim punkty dealerskie DAF w Europie gwarantują specjalne ceny części — jest to bardzo przydatne, gdy znajdujesz się daleko od domu, a Twój pojazd wymaga obsługi serwisowej. Od momentu przystąpienia do programu Gerhard Funke odkrył szereg korzyści dla swojej firmy transportowej.
Niemiecka firma spedycyjna, specjalizująca się w transporcie żywych kurczaków oraz materiałów sypkich, darzy zaufaniem pojazdy ciężarowe DAF od 1990 roku. Dyrektor generalny Gerhard Funke stwierdza jasno: „Unikanie nieplanowanych przestojów pozwala nam zaoszczędzić czas i ograniczyć dodatkowe czynności administracje, a to prowadzi bezpośrednio do obniżenia kosztów”.
Korzyści administracyjne
Kolejną korzyścią wynikającą z programu jest sprawny proces administracyjny. Klient otrzymuje te same warunki płatności i klarowną fakturę niezależnie od tego, w którym miejscu w Europie dojdzie do awarii pojazdu. Wsparcie serwisowe jest świadczone również w języku ojczystym klienta.
![Trucks](/-/media/images/daf-global-cross-sites/icons/divers_trucks_rgb_outline.png?mw=525&rev=e30256661b024afd85f8df32adcd9e13&hash=5385C1B45B67176D297746C41E1157B4)
35
pojazdów ciężarowych
![2People-icon](/-/media/images/daf-global-cross-sites/icons/2person-icon-lr.png?mw=525&rev=75359552541747d0b1fe85475bec6a03&hash=570F8320924D874BF094A1EA43D17296)
48
pracowników
Daleko od domu
Dzięki zwartej sieci 1000 warsztatów w całej Europie zawsze można znaleźć warsztat DAF w okolicy. Funke docenił ten aspekt, gdy w Marsylii doszło do awarii jednej z jego 35 ciężarówek DAF. „W przeszłości, jeśli pojazd uległ uszkodzeniu, musieliśmy samodzielnie go odholować. Ponadto musieliśmy zająć się wieloma fakturami, a czasami zmierzyć się też z barierą językową. To zajmowało nam od trzech do czterech dni” — wyjaśnia Funke.
Z wielkim entuzjazmem przedstawia, jak sprawy potoczyły się w tym przypadku: „Jako że jesteśmy częścią programu PPFS, pojazd wrócił na trasę już po jednym dniu spędzonym u lokalnego dealera DAF. To pozwoliło nam zaoszczędzić do 500 euro”.