-
Modele DAF
- DAF XF, XG , XG⁺ nowej generacji
- DAF XD nowej generacji
- DAF XBC, XDC i XFC nowej generacji
- DAF XB nowej generacji
- DAF XB Electric nowej generacji
- DAF XD Electric nowej generacji
- DAF XF Electric nowej generacji
- Paliwa alternatywne i układy napędowe
- Używane pojazdy DAF
- Pojazdy ciężarowe DAF Ready-to-Go
- Usługi
- Sieć dealerów DAF
- Historie DAF
Funke Transporte
„Oszczędzamy i czas, i pieniądze”
Znaczenie programu PPFS dla naszej rentowności
Firma Funke Transporte korzysta z programu PACCAR Parts Fleet Services — w skrócie PPFS — od 2018 roku. W ramach tego programu wszystkie uczestniczące w nim punkty dealerskie DAF w Europie gwarantują specjalne ceny części — jest to bardzo przydatne, gdy znajdujesz się daleko od domu, a Twój pojazd wymaga obsługi serwisowej. Od momentu przystąpienia do programu Gerhard Funke odkrył szereg korzyści dla swojej firmy transportowej.
Niemiecka firma spedycyjna, specjalizująca się w transporcie żywych kurczaków oraz materiałów sypkich, darzy zaufaniem pojazdy ciężarowe DAF od 1990 roku. Dyrektor generalny Gerhard Funke stwierdza jasno: „Unikanie nieplanowanych przestojów pozwala nam zaoszczędzić czas i ograniczyć dodatkowe czynności administracje, a to prowadzi bezpośrednio do obniżenia kosztów”.
Korzyści administracyjne
Kolejną korzyścią wynikającą z programu jest sprawny proces administracyjny. Klient otrzymuje te same warunki płatności i klarowną fakturę niezależnie od tego, w którym miejscu w Europie dojdzie do awarii pojazdu. Wsparcie serwisowe jest świadczone również w języku ojczystym klienta.
35
pojazdów ciężarowych
48
pracowników
Daleko od domu
Dzięki zwartej sieci 1000 warsztatów w całej Europie zawsze można znaleźć warsztat DAF w okolicy. Funke docenił ten aspekt, gdy w Marsylii doszło do awarii jednej z jego 35 ciężarówek DAF. „W przeszłości, jeśli pojazd uległ uszkodzeniu, musieliśmy samodzielnie go odholować. Ponadto musieliśmy zająć się wieloma fakturami, a czasami zmierzyć się też z barierą językową. To zajmowało nam od trzech do czterech dni” — wyjaśnia Funke.
Z wielkim entuzjazmem przedstawia, jak sprawy potoczyły się w tym przypadku: „Jako że jesteśmy częścią programu PPFS, pojazd wrócił na trasę już po jednym dniu spędzonym u lokalnego dealera DAF. To pozwoliło nam zaoszczędzić do 500 euro”.