DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
68-DAF-range-shot-in-quarry

Firma DAF rozszerza swoją ofertę dla segmentu budowlanego

Nowe warianty podwozia, nowe osie

 
Download
  • piątek, 12 kwietnia 2019
  • Malaga, Spain
  • DAF Trucks N.V.
 

W celu zapewnienia przewoźnikom pojazdu, który będzie jeszcze lepiej dostosowany do ich potrzeb, firma DAF Trucks rozszerza swoją ofertę o nowe konfiguracje pojazdów, w tym podwozie pod zabudowę 8x4 z tandemowym układem osi napędzanych oraz kierowaną wleczoną osią tylną. Holenderski producent pojazdów ciężarowych wprowadza również opracowaną i wyprodukowaną przez siebie 10-tonową oś przednią oraz zupełnie nową 7,5-tonową oś wleczoną. Nowe produkty podkreślają intencję firmy DAF w zakresie rozszerzania jej zakresu w ramach segmentu podwozi pod zabudowę — zwłaszcza z myślą o pojazdach budowlanych.

 

- Rozszerzona oferta osi

  • Nowa 10-tonowa oś przednia 
    - Zapobiega przeciążeniu przy częściowym załadunku
    - Współpracuje z dźwigami umieszczonymi bezpośrednio za kabiną
  • Nowa 7,5-tonowa oś wleczona 
    - Odlewana, bardzo sztywna obudowa osi
    - Mniejsza masa
    - Obciążenie statyczne 26 ton 

- Nowe konfiguracje pojazdów

  • Modele 8x4 FAW podwozi pod zabudowę CF i XF z układem tandemowym osi napędzanych i kierowaną tylną osią wleczoną 
    - Maksymalna ładowność do 27 ton 
    - Doskonała zwrotność
    - Bardzo niewielki promień skrętu
  • Podwozie CF 10x4 z układem tandemowym dwóch osi napędzanych i kierowaną tylną osią prowadzącą
    - Podwozie wywrotki do zastosowań ciężkich
    - Przebudowa wykonana przez firmę Estepe
    - Maksymalna masa całkowita pojazdu 49 ton 
    - Ładowność netto około 30 ton
  • Podwozie 8x2 z dwoma kierowanymi osiami przednimi i kierowaną wleczoną osią tylną, teraz dostępne również w serii XF
    - Maksymalna masa całkowita pojazdu 37 ton

- Ciągnik siodłowy XF 8x4 FTM do transportu specjalistycznego

  • Masa łączna zestawu do 120 ton
  • Udźwig techniczny ciągnika 41 ton

- DAF Services zapewnia maksymalną wydajność transportu dla przewoźników w segmencie budowlanym

„Rok 2018 był dla firmy DAF rokiem historycznym”, mówi Richard Zink, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży oraz członek zarządu firmy DAF Trucks. „Zakończyliśmy ten rok jako druga co do wielkości marka pojazdów ciężarowych w Europie, z udziałem rynkowym na poziomie 16,6% w segmencie ciężkim. Zostaliśmy liderem rynku w aż siedmiu krajach, wyprodukowaliśmy rekordową liczbę 67 000 pojazdów ciężarowych i po raz kolejny byliśmy największą marką importowaną w Niemczech — największym rynku pojazdów ciężarowych w Europie. Ponadto firma DAF od wielu lat jest niekwestionowanym liderem w segmencie ciągników siodłowych w Europie”.

Firma DAF ma plany dalszego rozwoju. „Z tego też powodu zamierzamy odgrywać jeszcze większą rolę w segmencie podwozi i pojazdów budowlanych”, kontynuuje Zink. „Jest to segment o znacznym potencjale wzrostu dla DAF. Oferujemy szeroką gamę wytrzymałych podwozi i osi, wydajnych układów napędowych i komfortowych kabin. Produkujemy najlepsze pojazdy ciężarowe do każdego zastosowania”.

 
 

Kontakty dla prasy

Czy jesteś dziennikarzem? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat firmy, naszych produktów i usług oraz innych spraw.

Rutger Kerstiens
Corporate Communications Department

Tel.: +31 (0)40 214 4191
E-mail: rutger.kerstiens@daftrucks.com

 
Rutger Kerstiens