MAKSYMALNY CZAS PRACY BEZ PRZESTOJÓW

Szybszy powrót na trasę w całej Europie

Pojazdy DAF zapewniają niezawodność, niskie koszty i wysoką jakość, ale od czasu do czasu pojazd ciężarowy może sprawiać nieoczekiwane trudności. Aby zapewnić użytkownikowi poczucie bezpieczeństwa na trasie, wprowadzamy program DAF Uptime Plus — przedłużenie umów naprawczo-serwisowych, które umożliwia połączenie optymalnej wydajności pojazdu z najbardziej rozbudowaną obsługą zapewniającą utrzymywanie mobilności.

 

Najważniejsze zalety pracy bez przestojów:

  • Gwarancja mobilności: powrót na trasę w ciągu 8 godzinuptime Plus
  • W przypadku dłuższego przestoju gwarantujemy zastępczy środek transportu lub rekompensatę finansową
  • Pomoc w całej Europie dzięki najlepszemu serwisowi DAF ITS
  • Błyskawiczna wysyłka potrzebnych części

Usługa DAF Uptime Plus jest już dostępna. Ta wyjątkowa usługa jest standardowo dołączona do oferty Full Care — najobszerniejszego pakietu DAF MultiSupport.

 

Więcej niż tylko naprawy i obsługa serwisowa...

W branży transportu drogowego wszystkie działania ukierunkowane są na maksymalną wydajność i minimalne koszty, co przekłada się na możliwie najwyższy wskaźnik zysku na tonę/kilometr. Usługi DAF MultiSupport i pakiety gwarancyjne Warranty Plus stanowią podstawowe elementy strukturalne kompleksowego programu napraw i obsługi serwisowej firmy DAF. Program ma na celu przygotowanie dostosowanej do indywidualnych potrzeb oferty usług, które pomogą uzyskać maksymalny czas bezawaryjnego działania, zapewnią kontrolę nad comiesięcznymi kosztami i zagwarantują poczucie bezpieczeństwa.


Zalety programu DAF MultiSupport:

  • Pełna kontrola finansowa — program DAF MultiSupport gwarantuje stałe, dostosowane do indywidualnych potrzeb i uzgodnione wcześniej ceny za naprawy i obsługę serwisową. 
  • Zoptymalizowane osiągi pojazdów — w każdym punkcie dealerskim DAF wykwalifikowani mechanicy obeznani z każdym aspektem technicznym obsługiwanego pojazdu ciężarowego dopilnują, aby zastosowane były wyłącznie oryginalne części DAF najwyższej jakości. Dzięki temu pojazdy będą zawsze w optymalnym stanie technicznym, co pozwoli ograniczyć ryzyko awarii i wynikających z nich kosztownych konsekwencji opóźnień. 
  • Maksymalny czas pracy pojazdów bez przestojów — dealer opracuje zoptymalizowany harmonogram obsługi serwisowej, który uwzględnia potrzeby klienta, konfigurację i charakterystykę eksploatacji pojazdu, obowiązkowe przeglądy techniczne, a zarazem jest najlepiej dostosowany do konkretnego pojazdu i działań realizowanych w firmie klienta. W razie awarii lub innego niespodziewanego zdarzenia można w pełni polegać na usługach DAF ITS.
  • Wszechstronna oferta — dzięki wszechstronności naszego programu usług DAF MultiSupport oraz wysokiej jakości procesów realizowanych w jego ramach jesteśmy w stanie zaoferować każdemu klientowi najlepsze rozwiązanie.

OSOBISTE DORADZTWO: misją firmy DAF jest zapewnianie rozwiązań, które pomagają naszym klientom iść naprzód. Przedstawiciele firmy DAF lub zaufany dealer z chęcią przedstawią korzyści, które DAF MultiSupport może zapewnić klientowi.

 
 

Elastyczne pakiety przy stałej stawce

DAF MultiSupport pomaga jeszcze efektywniej wykorzystywać flotę. Nasze pakiety obejmują rozwiązanie serwisowe dostosowane do indywidualnych wymagań praktycznie dla każdego pojazdu i mogą obejmować okres nawet 8 lat.

Care⁺ Xtra Care Flex Care Full Care
Obsługa serwisowa
Naprawy układu napędowego
Naprawy pozostałych podzespołów
Wymiana części podlegających normalnemu zużyciu
Pomoc w razie awarii
Uptime plus
Obowiązkowe przeglądy techniczne
Inne produkty

W pakiecie

Opcjonalne

 
Pobierz broszurę
 
 

Często zadawane pytania (FAQ)

 

 
Kliknij tutaj
  • Z kim będę mieć do czynienia?
    W ramach kontraktu DAF MultiSupport podpisywana jest umowa z firmą DAF Trucks N.V. Daje to pewność, że zawsze będzie dostępny dealer firmy DAF o najwyższych kwalifikacjach, który zrealizuje usługi DAF MultiSupport. Usługi DAF MultiSupport będą realizowane przez dealera macierzystego, który ma największą wiedzę w zakresie pojazdów, eksploatacji i wymagań, dzięki czemu jest w stanie zapewnić możliwie najlepszą obsługę.
  • Czy po podpisaniu kontraktu DAF MultiSupport mogę zlecać obsługę serwisową i naprawy dowolnie wybranemu warsztatowi DAF?
    Ponieważ umowa DAF MultiSupport jest zawierana z firmą DAF Trucks N.V., możesz wybrać umowę National Agreement, aby w zawsze mieć w pobliżu warsztat DAF, który umożliwia świadczenie usług w dowolnym miejscu i czasie i zapewnia maksymalną elastyczność planowania obsługi serwisowej.
  • Czy stawka za kontrakt DAF MultiSupport jest stała przez określony czas?
    Możesz określić taryfę powiązaną z indeksem, która jest okresowo korygowana, lub taryfę zabezpieczoną przed inflacją, która pozostanie bez zmian przez cały czas obowiązywania umowy.
  • Co zrobić, jeśli zechcę zmienić umowę?
    Jeśli zechcesz zmienić umowę DAF MultiSupport, powiadom o tym fakcie firmę DAF Trucks, by umożliwić podjęcie działań mających na celu zapewnienia wysokiej jakości usług i maksymalnego wykorzystania możliwości pojazdu ciężarowego. W przypadku zmiany umowy DAF MultiSupport może być konieczna korekta taryfy.
  • Dlaczego warto wykupić kontrakt DAF MultiSupport?
    Dzięki naszym elastycznym ofertom kontrakt DAF MultiSupport zapewnia pełną kontrolę finansową w stałej, wstępnie uzgodnionej cenie, optymalną eksploatację pojazdów, maksymalny czas pracy bez przestojów i wyższą wartość pojazdów przy odsprzedaży.
  • W jaki sposób kontrakt DAF MultiSupport może zwiększyć wartość mojego pojazdu przy odsprzedaży?
    Usługi DAF MultiSupport gwarantują najwyższy poziom obsługi klienta. Korzyści z obsługi serwisowej i napraw realizowanych w pojazdach zgodnie ze standardami DAF, przy zastosowaniu oryginalnych części DAF, będą widoczne nie tylko w wyższym poziomie niezawodności i trwałości pojazdu, ale również w wyższej wartości jego odsprzedaży. Firma DAF gwarantuje wyższą wartość trwałą dzięki usługom DAF MultiSupport.
  • Jak elastyczne są pakiety DAF MultiSupport?
    Pakiety mogą obejmować różne zakresy produktów. Istnieje możliwość wyboru dodatkowych produktów. Do każdego pakietu dostępna jest inna gama produktów opcjonalnych, które można wybrać. Dzięki wszechstronności naszego programu usług DAF MultiSupport oraz wysokiej jakości procesów realizowanych w jego ramach jesteśmy w stanie zaoferować każdemu klientowi najlepsze rozwiązanie.
  • Czym jest usługa International Truck Service (ITS) firmy DAF?
    W przypadku awarii lub innej nieoczekiwanej sytuacji klienci mogą w pełni polegać na usługach DAF International Truck Service (ITS) i sieci punktów serwisowych DAF gęsto oplatającej całą Europę: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Doświadczeni operatorzy oferują wszelką pomoc niezbędną do jak najszybszego przywrócenia sprawności pojazdu, w dziesięciu różnych językach.