Doskonały układ napędowy
Transport dystrybucyjny opera się na rozwiązaniach dostosowanych do konkretnych potrzeb. DAF oferuje model LF z szeroką gamą silników, przekładni i przełożeń tylnego mostu, aby zapewnić najlepszą konfigurację do konkretnego zastosowania. Niezależnie od wybranej konfiguracji model DAF LF gwarantuje najwyższą niezawodność i oszczędność paliwa, doskonałe osiągi, niski poziom emisji i niezrównany komfort kierowcy.
Mocne silniki
Model LF zapewnia szeroki wybór silników, m.in. kompaktowy 4-cylindrowy silnik PACCAR PX-5 o pojemności 4,5 l i mocny 6-cylindrowy silnik PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l. Dzięki zoptymalizowanemu przeprojektowaniu silnikom tym nie jest już potrzebna recyrkulacja spalin ani skomplikowane turbosprężarki o zmiennej geometrii, przez co zwiększona zostaje ich niezawodność i oszczędność paliwa.
Oszczędność paliwa na poziomie nawet 3%
Moc i moment obrotowy silnika również zostały zoptymalizowane, aby poprawić ich wykorzystanie przy niższych prędkościach. Ponadto układ końcowego oczyszczania spalin (EAS) i zbiornik płynu AdBlue przeprojektowano, dzięki czemu można je umieścić bliżej silnika, co zapewnia korzyści w zakresie zużycia paliwa. Innowacje w układzie EAS i silniku zapewniają razem oszczędność paliwa na poziome nawet 3%.
Ekonomiczna i cicha praca
Silniki PACCAR PX są zgodne z najnowszymi wymogami dotyczącymi emisji spalin i charakteryzują się najniższymi wartościami emisji w historii. Ponadto kompaktowa konstrukcja z wieloma podzespołami wbudowanymi w blok silnika i głowicę cylindrów sprawia, że silniki te są niezwykle ciche, co dodatkowo zwiększa komfort kierowcy.
Zoptymalizowane skrzynie biegów
Aby uzyskać maksymalną wydajność, do modelu LF można wybrać jedną z wielu oferowanych skrzyń biegów — ręcznych i automatycznych. Skrzynie ręczne są dostępne w wersji 6- lub 9-biegowej, natomiast skrzynie automatyczne obejmują 5- lub 6-biegową skrzynię Allison oraz 8-biegową skrzynię ZF PowerLine.
Nowy wlot powietrza
Nowy układ napędowy jest wyposażony we wlot powietrza za kabiną umieszczony na średniej wysokości. Dzięki temu do silnika trafia tylko najczystsze powietrze.
