DAF szanuje prywatność użytkowników. Używamy plików cookie do różnych celów, takich jak poprawa funkcjonalności witryny internetowej, zwiększenie komfortu użytkowania witryny, budowanie integracji z mediami społecznościowymi oraz pomoc w działaniach marketingowych w ramach naszej witryny i poza nią. Kontynuując swoją wizytę w naszej witrynie internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Jeśli jednak chcesz dostosować swoje preferencje dotyczące plików cookie, kliknij „Zmień ustawienia” poniżej. Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Aby uzyskać więcej informacji, należy zapoznać się zdokumentem Omówienie plików cookie.
DAF TelliSys

TelliSys

Możliwość transportu kontenerów większych o 20%

 

Możliwość transportu kontenerów większych o 20%

Może to zapewnić prototyp TelliSys do zestawów ciągników i przyczep/naczep z bardzo niskim sprzęgiem siodłowym.

TelliSys to wynik współpracy laboratorium IMA na Uniwersytecie RWTH w Akwizgranie, Europejskiego Stowarzyszenia Transportu Intermodalnego oraz firm DAF, GEFCO, Goodyear, WECON i WESOB. Celem było ułatwienie transportu kontenerów o wysokości wewnętrznej 3 m i ładowności do 100 m3. Na trasie intermodalnej* to rozwiązanie pozwoliłoby obniżyć emisję CO2 nawet o 35% w przeliczeniu na tonę/kilometr. 

Firma DAF opracowała prototyp ciągnika Super LowDeck z obniżonym podwoziem, niespotykanie kompaktowym zawieszeniem tylnej osi i niskoprofilowymi oponami 22,5 cala na osi napędowej. W rezultacie sprzęg siodłowy znajduje się na wysokości zaledwie 85 cm.

* 20% transport drogowy, 65% transport kolejowy, 15% transport wodny 

 

 

Inne inteligentne rozwiązania logistyczne

 

DAF Ecotwin

DAF EcoTwin

Projekt EcoTwin firmy DAF pokazuje, że zaawansowane technologicznie systemy komunikacji Wi-Fi-P, radary i kamery umożliwiają pojazdom ciężarowym wyposażonym w systemy bezprzewodowe jazdę w bardzo niewielkich odległościach.

DAF XF Euro 6

DAF EcoCombi

Bardzo długie pojazdy ciężarowe, znane także jako EcoCombi, poruszają się już po drogach Skandynawii, Holandii, Belgii i niektórych regionów Niemiec.

Truck in shopping mall

Dystrybucja miejska w roku 2050

Jak może wyglądać dystrybucja miejska w roku 2050? Dystrybucyjny pojazd ciężarowy przyszłości to punkt rozpoczęcia dialogu. Jak zmieni się dystrybucja miejska i jaką rolę będą odgrywać pojazdy ciężarowe?

DAF Connect visual

Duże zbiory danych

DAF Connect to internetowy system zarządzania flotą, który monitoruje, porównuje i optymalizuje wydajność floty i kierowców w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia maksymalnej wydajności, możliwie najniższych kosztów paliwa i jak najniższej emisji CO₂.